Prospects en klanten
Je zorgt dat je team niet alleen
wint, maar ze jarenlang behoudt en hun waarde vergroot.
Hoe zorg je dat je team nieuwe klanten blijft werven en bestaande klanten behoud en laat groeien?
Je team bereikt duurzaam commercieel succes door relaties, kansen, beleving, continuïteit, impact en motivatie te versterken.
Bouw duurzame klantrelaties
Je team creëert vertrouwen dat klanten steeds weer terugkomen.
Benut elke groeikans
Je team benut de mogelijkheden bij prospects en bestaande klanten.
Creëer een klantbeleving
Je team laat elke interactie voelen als een positieve ervaring.
Maak impact meetbaar
Je vertaalt inspanningen naar duidelijke en tastbare resultaten.
Stuur op continuïteit
Je zorgt dat resultaten voorspelbaar en herhaalbaar worden.
Inspireer je team
Je geeft richting, energie en motivatie om te winnen.
Open Circle Solutions
OCS is een collectief van ontwikkelaars, projectmanagers en consultants dat maatwerksoftware van de hoogste kwaliteit levert. Hun focus op gebruiksgemak zorgt voor maximale toepassing van de software en directe bijdrage aan het bedrijfsresultaat van klanten..

Sinds 2005 vertrouwd door 1150+ klantrelaties
Ontdek 5 van onze 47 bouwstenen
#38 Sales kompas
Onze scan laat zien hoe jouw team klanten werft, behoudt en verder kan verbeteren.
#39 New business
Je team versterkt hun vaardigheden met meer dan 150+ new business salestrainingen.
#40 Existing business
Je team versterkt hun vaardigheden met meer dan 150+ excisting business salestrainingen.
#41 Salesplannen
Je leert je team om structureel plannen te maken voor het werven en onderhouden van klanten en het opstellen van account- en jaarplannen.
#42 Customer journey
Jouw salesteam doorlopen alle fases van een krachtige customer journey die elke klant raakt en resultaat oplevert.
In 15 minuten weet je welke bouwstenen je nodig hebt.
Multichannel met een klassieke touch
Innovatieve acqusitie methoden
Cold calling day erin houden

Van prospect naar klant
Nieuwe klanten bereik je vandaag via talloze multichannels, zoals Marcel Dijkstra, head of business development bij Daisycon, benadrukt. Toch blijft de ouderwetse cold calling dag waardevol, zoals nog steeds succesvol wordt toegepast in de salesorganisatie van Michel Schilder, commercieel directeur bij Vaillant. Het is de combinatie van moderne kanalen en klassieke discipline die zorgt voor blijvend resultaat.


