Home » Media

Media

Samenwerking met boinq studio

Door samen te werken met Boinq Studio krijg je toegang tot hun expertise voor het creeren van content. Ze bieden op maat gemaakte strategieën die jouw specifieke behoeften en doelen ondersteunen, waardoor je marketingcampagnes effectiever worden. Met hun creatieve oplossingen, zoals bedrijfsverhalen, en innovatieve aanpak bereik je een breder publiek en vergroot je jouw klantenbestand. Deze samenwerking zorgt ervoor dat je meer leads genereert en je omzet aanzienlijk verhoogt.

Bedrijfsverhaal van VodafoneZiggo

Het Small Medium Business salesteam van Vodafone Ziggo heeft gekozen voor audio om hun bedrijfsverhaal te delen met nieuwe klanten omdat dit medium een persoonlijke en directe manier is om met hen te communiceren, waardoor de boodschap effectiever overkomt. Daarnaast stelt het gebruik van audio Vodafone Ziggo in staat om complexe informatie op een eenvoudige en begrijpelijke manier over te brengen, wat essentieel is om de aandacht van potentiële klanten vast te houden. Ten slotte kan door middel van audio de essentie van het merk Vodafone en de passie van de medewerkers beter worden overgebracht, wat leidt tot sterkere en meer authentieke connecties met nieuwe klanten.

Bedrijfsverhaal van Blubase

Vandaag duiken we in het verhaal van Bluebase, een Zwols bedrijf dat gespecialiseerd is in onderconstructies voor zonnepanelen. Maar Bluebase is niet zomaar ontstaan, het is het resultaat van een samensmelting van twee andere bedrijven. In deze aflevering ontdekken we hoe Bluebase de juiste producten levert aan installateurs en hoe ze nauw samenwerken met klanten om hun producten continu te verbeteren. Ook ontdekken we hoe ze zich voorbereiden op internationalisering en hun focus op de Nederlandse thuismarkt behouden. Dus ga er lekker voor zitten en luister naar het inspirerende verhaal van Bluebase in deze aflevering van Bedrijfsverhalen.

Wij jij jouw bedrijfsverhaal vertellen? Plan een gratis kennismakingsgesprek in met een van onze podcast hosts.

Vertrouwd door

Customer journey

Het in kaart brengen van een customer journey is een essentiële stap voor bedrijven die zich inzetten om hun klanten een onvergetelijke ervaring te bieden.

Door het integreren van audiovisuele elementen, zoals audio en video, kan jij de interactie en engagement met jouw klanten aanzienlijk verhogen. Dergelijke multimediale content maakt het mogelijk om de boodschap op een meer levendige en aansprekende manier over te brengen. Audio en video kunnen op talloze manieren worden ingezet: van het pitchen van het salesteam tot en met een onboarden van een klant en productverhalen tot en met een klantenreview.

Boost je content

Verhoog de impact van je content met strategische inzet van online en offline kanalen. Het effectief benutten van diverse verspreidingskanalen is cruciaal om jouw multimediale content te promoten en een breder publiek te bereiken. Er zijn talloze online mogelijkheden om je content te promoten, waaronder social media, je eigen website, podcast platformen, email marketing, QR code voor POS materiaal enzovoort. Boinq begeleid je door alle beschikbare opties, zodat je het maximale uit je content haalt. Daarnaast kun je altijd terecht bij hun helpcenter, dat meer dan 300 artikelen bevat om je te ondersteunen en te inspireren.

Fase 1: Opportunity

Bepaal doelgroep en hulpvraag.

Salesbinnendienst

Ontwikkel en lever een bijdrage aan succes.

Salesbuitendienst

Groei en realiseer sneller resultaten.

Salescaptain

Haal meer uit jezelf en jouw salesteam.

Fase 2: Challenge

Bepaal het echte probleem.

Prospects en klanten

Verbeteren van verkoopvaardigheden.

Mindset en gedrag

Ontwikkelen van eigenschappen en houding.

Leidinggeven

Professioneel leidinggeven aan jou salesteam.

Fase 3: Execute

Bepaal welke oplossing je inzet.

Salescoaching

Van praktijk naar theorie naar praktijk.

Salesconsultancy

(Her)inrichten salesproces en/of salesafdeling.

Salesmanagement

Begeleiden van salesmanagement in de praktijk.

Voor werkgevers

Weving & selectie

De juiste salesprofessionals vinden die aansluiten bij jouw klanten.

Executive search

De juiste salescaptains vinden die de opdracht kunnen uitvoeren

Sales Legends methode

Initiutief en authentieke recruitment voor alle salesvacatures.

Voor kandidaten

Werkwijze

Wij pushen niet en nemen de tijd. Zo ontstaat de gevoelsmatch.

Salestips

Sales is een vak. Blijf op de hoogte van de laatste salestips.

Vacatures

Luister en kijk naar onze salesvacatures die je verder brengen.