Boek Sales Winner
Doelgericht behoefte analyseren
“Sales Winner” onthult de kunst van het doelgericht analyseren van klantbehoeften, waardoor je niet alleen vragen beantwoordt, maar ook diepere connecties smeedt. Door de pagina’s heen leer je de subtiele signalen herkennen en interpreteren die je klanten uitzenden, waardoor je verkoopstrategieën nog effectiever worden. Zet jezelf op het pad van meesterschap in klantinzicht en word de verkoper die iedere klant echt begrijpt.
Waarde van een goed gesprek (hfd 2)
Succesvolle verkoopgesprekken bieden een aantal tastbare voordelen voor zowel de verkoper als de klant. Vanuit het perspectief van de verkoper stimuleert een succesvol verkoopgesprek klantloyaliteit en mond-tot-mondreclame. Het biedt je ook waardevolle inzichten over de behoeften en stelt je in staat om e verkoop beter af te stemmen. Bovendien kan een succesvol verkoopgesprek de hoeveelheid tijd en moeite verminderen die nodig is om een verkoop te sluiten. Vanuit het perspectief van de (potentiële) klant stelt een succesvol verkoopgesprek hen in staat een geïnformeerd gesprek te voeren.
Oplossing presenteren (hfd 16)
Iedere verkoper heeft een eigen aanpak om tot een deal te komen. De ene verkoper geeft advies en presenteert een oplossing in een uitgeschreven een offerte, terwijl de andere verkoper advies geeft, de oplossing presenteert in het verkoopgesprek en de deal probeert te sluiten. Je hebt slechts een beperkte hoeveelheid tijd om een goede indruk te maken en jouw (potentiële) klant te overtuigen om in jouw oplossing te investeren. Om je kansen op succes te vergroten, moet je voorbereid zijn. Dit betekent een goed doordacht voorstel
dat je met vertrouwen kan presenteren.
Wij jij het boek “Sales Winner” bestellen? Stuur via het contact formulier een verzoek. De kosten € 29,95 inclusief verzendkosten.
Fase 1: Opportunity
Bepaal doelgroep en hulpvraag.
Salesbinnendienst
Ontwikkel en lever een bijdrage aan succes.
Salesbuitendienst
Groei en realiseer sneller resultaten.
Salescaptain
Haal meer uit jezelf en jouw salesteam.
Fase 2: Challenge
Bepaal het echte probleem.
Prospects en klanten
Verbeteren van verkoopvaardigheden.
Mindset en gedrag
Ontwikkelen van eigenschappen en houding.
Leidinggeven
Professioneel leidinggeven aan jou salesteam.
Fase 3: Execute
Bepaal welke oplossing je inzet.
Salescoaching
Van praktijk naar theorie naar praktijk.
Salesconsultancy
(Her)inrichten salesproces en/of salesafdeling.
Salesmanagement
Begeleiden van salesmanagement in de praktijk.
Voor werkgevers
Weving & selectie
De juiste salesprofessionals vinden die aansluiten bij jouw klanten.
Executive search
De juiste salescaptains vinden die de opdracht kunnen uitvoeren
Sales Legends methode
Initiutief en authentieke recruitment voor alle salesvacatures.
Voor kandidaten
Werkwijze
Wij pushen niet en nemen de tijd. Zo ontstaat de gevoelsmatch.
Salestips
Sales is een vak. Blijf op de hoogte van de laatste salestips.
Vacatures
Luister en kijk naar onze salesvacatures die je verder brengen.