Boek Sales Hunter
Het nieuwe klanten werven
“Sales Hunter” onthult vernieuwende benaderingen om klanten te werven, waardoor traditionele methoden in de schaduw worden gesteld. Door deze nieuwe tactieken te omarmen, zul je merken dat je sneller, efficiënter en met meer passie potentiële klanten bereikt. Laat je inspireren door deze waardevolle inzichten en word de jager die de toekomst van sales bepaalt!
Het nieuwe werven (hfd 2)
Als verkoper van nu is het niet langer voldoende om te vertrouwen
op cold calling om relaties op te bouwen en nieuwe klanten te werven. Tegenwoordig moeten verkopers creatiever zijn en meerdere kanalen gebruiken om potentiële klanten te bereiken. Dit kan onder andere het gebruik van social media, e-mailcampagnes, netwerken en webinars omvatten. Met de juiste combinatie van kanalen kan je een krachtige en effectieve strategie ontwikkelen
om nieuwe klanten te werven. Door de kansen te omarmen die beschikbaar zijn in de digitale wereld van vandaag, heb je het potentieel om nieuwe hoogten van succes te bereiken.
Netwerk van je klanten (hfd 30)
Een sterke relatie met jouw klanten is de sleutel tot het werven van nieuwe klanten via hun netwerk. Het opbouwen van sterke relaties vereist inzicht in de behoeften van jouw klant en het afstemmen van jouw aanpak op de individuele situatie. Laat jouw klanten zien dat hun behoeften en wensen op de eerste plaats komen, en je zult in een betere positie zijn om te vragen om een verwijzing of
om een introductie bij een potentiële nieuwe klant. Vertrouwen opbouwen is essentieel bij elke verkooptransactie, dus neem de tijd om naar jouw klanten te luisteren en streef ernaar om de beste oplossing voor hen te bieden.
Wij jij het boek “Sales Hunter” bestellen? Stuur via het contact formulier een verzoek. De kosten € 29,95 inclusief verzendkosten.
Fase 1: Opportunity
Bepaal doelgroep en hulpvraag.
Salesbinnendienst
Ontwikkel en lever een bijdrage aan succes.
Salesbuitendienst
Groei en realiseer sneller resultaten.
Salescaptain
Haal meer uit jezelf en jouw salesteam.
Fase 2: Challenge
Bepaal het echte probleem.
Prospects en klanten
Verbeteren van verkoopvaardigheden.
Mindset en gedrag
Ontwikkelen van eigenschappen en houding.
Leidinggeven
Professioneel leidinggeven aan jou salesteam.
Fase 3: Execute
Bepaal welke oplossing je inzet.
Salescoaching
Van praktijk naar theorie naar praktijk.
Salesconsultancy
(Her)inrichten salesproces en/of salesafdeling.
Salesmanagement
Begeleiden van salesmanagement in de praktijk.
Voor werkgevers
Weving & selectie
De juiste salesprofessionals vinden die aansluiten bij jouw klanten.
Executive search
De juiste salescaptains vinden die de opdracht kunnen uitvoeren
Sales Legends methode
Initiutief en authentieke recruitment voor alle salesvacatures.
Voor kandidaten
Werkwijze
Wij pushen niet en nemen de tijd. Zo ontstaat de gevoelsmatch.
Salestips
Sales is een vak. Blijf op de hoogte van de laatste salestips.
Vacatures
Luister en kijk naar onze salesvacatures die je verder brengen.